Pouceni z krizovaho vyvoje ukazalo, ze pokud clovek pise neco hodnotnyho, poucnyho a politicky osvetovyho, mel by si to pred odeslanim ulozit do klipbordu, protoze pan Murphy poradil Vaskovi, aby se vrtal ve foru. Tudiz znova a lepeji. Dnesni den byl ve znameni konstrukcni cinnosti, nebot se mi podarilo namlatit vysoustruzenou hlinikovou zatku do bloku motoru a s vydatnou pomoci zaruvzdorneho silikonu to vypada, ze by to mohlo drzet. Pred znovusestavenim jsem jeste zjistoval, co by se dalo promazat - napadlo me spojkovy lozisko a ejhle, vono bylo totalne tuhy. Po podrobnem pruzkumu jsem zjistil, ze se to ani hejbat nemuze, protoze jde pravdepodobne o kluznou plochu, coz mi zahy potvrdil strejda (mechanik od forda), ktery mi prisel pomoct s nasazenim prevodovky, coz bych asi velice tezce vzhledem k jeji hmotnosti a poloze montovani zvladl, strejda rikal, ze je u nekterejch spojek valivy lozisko nahrazeno krouzkem s prisadou grafitu. Nasazovani prevodovky probehlo cca na 3. pokus celkem bez problemu - sam jsem nebyl presvedcen o uspechu. Po smontovani priruby, namontovani drzaku prevodovky jsem auto spustil z koz a po pobede, kdy mi prisel pomoct kamarad Martin jsme pokraocvali v kompletaci nasledku vyndavani prevodovky. Pak jsme jeste sundali parozi a nahradili mnou instalovany dreveny spunt spuntem z aluminia. Taky sem si svaril drzak dynama. Nakonec jsem jeste povymenoval hadice, ktery jsem mel odpojit pri spousteni motoru, ale neudelal, tudiz jsem je zkrurvil. Jednalo se o propojky mezi chladicem a motorem, ktere se daly po drobne uprave nahradit hadicemi ze skveleho darce organu Skoda1203. Po instalaci kardanky a napusteni vody, jsem se pokusil rozjet, ale nejelo to, jeno mse to tak divne houpalo. Vyndal jsem pro to hever, ktery podepiral zadni napravu, aby se pri utahovani dalo tocit s kardankou a mohlo se jet. Po okruzni jizde jsem zjistil, ze je vsechno v poradku, voda netece a to je hlavni, ale porad mi neco chybelo, tak jsem si udelal druhou okruzni jizdu a byl sem spokojenej. Pokud do rana nebude pod hillmanem louze vody (nebude-li prset), tak ji vyrobim povolenim vypoustecikho kohoutu a vyteklou vodu nahradim antifreezem. Pred STK me jeste ceka par prkotin jako treba vyreseni nefunkcni mlhovky, brzdovejch svetel a nebrzdiciho levyho predniho kola. Taky bych rad odstranil bastly typu mereni proudu z baterie, mereni teploty prevodovky a podobne.