No jelikoz sem slibil pokracovani a to za cenu at se vam to libi nebo ne, nebot me je to fuk, tak zde je. Neni to bohuzel chronologicky srovnany, zato se to pokusim napsat ve srozumitelnejsim jazyce, jelikoz se po dnesku citim jako kopac nejhorsiho kalibru. Provadel sem v ramci sve elektrotechnicke odbornosti vykop za ucelem polozeni kabelu AYKY 3x240 + 170 pro privod do jedne skoly na Petrinach, protoze za kazdou cenu musej mit privod dimenzovanej pro 300A, zrejme tam zlobivy zaky hodlaj popravovat na elektrickym kresle. Jako idiot sem se v tomdle vedru varil a pri mem snazeni me pozoroval hloucek devcat, ktery toho zahy dobrovolne zanechal pote, co mi malinko rihlo a tak jsem si vzpomenul nato, ze jsem aniz bych se stim vubec sveril vyresil dalsi 2 podstatny zavady u meho momentalne bezkoloveho, pulmotorniho a bezprednesedackovyho Hillmanka. Je znamo ze drtiva vetsina dvou a vicestopych (1203, velorex)vozidel byva vybavena rucni brzdou, ktera krome jineho plni dulezity ukol zajisteni vozidla proti samovolnemu odjeti pri bezicim motoru a bez pritomne obsluhy. Toto prave a hlavne tu posledni vlastnost brzda v Hillmanovi postradala, nebot zapadka aretace byla ponekud vozuzlana, a tak k trvalemu vyvolani brzdneho ucinku byla potreba nepretrzita pritomnost obsluhy, coz komplikovalo situaci hlavne pri za-votvirani vrat pri vy-zajizdeni z-do dvora. Po odmontovani paky s aretacnim mechanizmem bylo jeste dulezite odpojit lanovod, jehoz konec ulpival v drzaku, jenz byl prisroubovanej k podlaze a tim bylo zcela zabraneno jeho odpojeni. Drzak v podlaze jevim se mi ponekud lipskej a tak jsem jej podrobil dukladnejsimu pruzkumu. Timto se ukazalo, ze poodejmuti kutilsky vyrobeneho plechu skvi se v podlaze dira jako krava. Po podejmuti koberecku se ukazala cela cast teto podlahy, jako kandidatka na proreznuti. Ackoliv je zbytek podlahy (obe predni a prava zadni) naprosto zdrav a to vcetne nateru, levou zadni cast jsem musel podrobit dlatovani a kartacovani. Nastesti se nikde zadna dalsi dira neobjevila a ja jsem si v duchu dekoval za to, ze jsem jeste pred ocistovanim podlahy nezavaril vyse zminovanou diru u rucni brzdy, nebot ta velmi dobre poslouzila jako odpad pri zametani mormu. No nezavaril, vono nebylo cim, ackoliv je to divne, ale dosel mi zkratka plech. Nastesti byla dira mensi nez puvodne pribastlenej plech a po oflexovani korozi ztencenejch okraju tam ten plech temer presne pasoval, mel uz v sobe diry na uchyceni bowdenu a tak nebylo co resit a mily plech se po chvilce stal diky COcku nedilnou soucasti podlahy. Pak nastalo osetreni zakladovkou a nez uschla, podarilo se mi z kusu plochace vyrobit novou zapadku, pak jsem cely system dokonale voblemcal grafitovou vazelinou a naimplantoval jej do vozu, pote jeste nasledovaly 2 vrstvy tlumexu.